Subject: 22244 Kolkja tee L1, Kesk tn 63 ja Kesk tn 65 piiride kindlakstegemise ja kättenäitamise kutse
From: "Merle Kivistik" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Apr 2025 12:06:10 +0300

Tere

Saadan Teile 22244 Kolkja tee L1,  Kesk tn 63 ja Kesk tn 65 katastriüksuste
piiride kindlakstegemise ja kättenäitamise kutse. Palun andke kindlasti
teada oma osalemisest või mitteosalemisest.

Kutse manuses.

 

 

Lugupidamisega

Merle Kivistik

Maamõõtja

Kutse nr 183971

Litsentsi nr 715

Tel +372 5695 7364

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.kirjanurk.ee/> www.kirjanurk.ee

 

---
Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu turvalisuses kindel.